У неділю Торжества Православ’я у м. Рівне відбулася святкова Хресна хода

Перша великопосна сходинка – Торжество Православ’я, торжество віри, православної віри, а не її декламування. Це постійне життя у Христі, ревність, з якою ми приступили до Великого посту, нажаль, якої нам не вистачає навіть до його кінця. Це свято завершило першу великопосну седмицю.

У м. Рівне Хресний хід розпочався від Свято-Воскресенського кафедрального собору м. Рівне (Соборна 39) о 16:00. Він пройшов вулицею Соборною до Свято-Георгіївського подвор’я (Соборна 227), де під відкритим небом було відслужено молебень Торжеству Православ’я архієрейським чином. Зі словом проповіді до вірян звернувся секретар Рівненської єпархії протоієрей Олександр Єгоров.

Молитовне єднання у вірі, радість від спільного свята та відчуття єдиної православної родини, — так коротко можна охарактеризувати кількатисячний хресний хід, що відбувся у Рівному 05 березня, у день Торжества Православ’я. Урочисту ходу очолив Високопреосвященніший Варфоломій, митрополит Рівненський та Острозький. Відстань близько 3 кілометрів із щирою молитвою на устах подолали численні вірячи, духовенство (понад 50 священників) та представники чернецтва. На початку колони, за хрестом і хоругвами, несли храмові ікони із усіх церков міста Рівного – святителя Миколая, преподобного Агапіта Печерського, Всіх Волинських Святих, благовірних князів Бориса і Гліба, святої блаженної Матрони та ін. Після молебню Владика Варфоломій вкотре наголосив, що люди мають унікальну можливість приклонитися до місцевих шанованих ікон Рівненської єпархії.

Духовний зміст свята Торжество Православ’я набагато ширший порівняно з його догматично-богословським характером. Його сучасні реалії у наступному: підсумувати початок Великого посту, коли віруюча людина справді намагається жити так як повинен жити християн, у максимально можливій для себе мірі. У першу чергу, це намагатися більше молитися, відвідувати церковні богослужіння, зокрема Великий покаянний канон Андрія Критського. Усі ці зусилля – це торжество особистого життя у Христі. В цьому акцент свята, а не його догматичне визначення.

Переглядів: 2049

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *